No to lecimy z tematem!

Heja Heja,
Nie ma co tu długo debatować, trzeba w życiu trochę zaryzykować ;) Ot już na liczniku 29 lat wybiło no i niestety nie chce przestać pędzić dalej... Z racji ciągłego przypominania mi o tym,że mam trochę więcej lat niż 18, dopadł nie kryzys wieku średniego (Jeżu jak to brzmi...). I postanowiłam wywrócić swoje życie do góry nogami! Pomyślałam, przefarbuję się! Niestety jako blondynka wyglądałabym jak świnka Piggy dlatego zrezygnowałam ;) Dalej.. no to może męża zmienię? Ale szkoda mi bo czasem się przydaje :P Dom lubię, psa też. Dziecka nie zmienię ! Zatem co zostało? Moje życie,upodobania,kierunek w którym idę... Z racji, że od roku gram sobie w różne konkursy i już trochę wygrałam doszłam do tego,że pójdę w kierunku ukochanej reklamy! Od dawna jestem w niej zakochana, póki co czysto platonicznie, ale pora to zmienić!!!


Komentarze

  1. trzymam kciuki :)) zdolności plastyczne i do rymowania wyssałaś z mlekiem matki:)) zatem do dzieła kochana:)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

drogie Panie : matka pracująca i ogarniająca dom to dopiero wyzwanie!